bakat och julbord

Bakade bondkakor igår, såna platta runda med hackad amndel i..mmm.. blev mycket goda. Elliot o wilma skulle ha med fika till skolan så de fick bli bulle och bondkakor. Har fått tag i lite bilder från julbordet, lägger ut ett par stycken nu bara, för jag orkar inte, vill gå o lägga mig:)


Hade ju brunutansol-sprayat och det verkar ha funkat mycket effektivt, kunde kanske valt en snyggare pose, men denna speglar mig rätt så bra:)


En jäger-julmust i näven och nya naglar och lite slings.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu börjar du skrämma mig sandra...Igår kväll så leta jag efter recept på bondkakor för det e nog det enda niclas äter.......LÄSKIGT......Ja du vet vad jag menar...

2008-12-17 @ 18:46:22
Postat av: Jen

Älskar spray tan! :D

2008-12-17 @ 18:50:49
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: hille

ja den speglar dig mycket bra... haha... men är du inte aningen lik syrran på sista bilden?????

2008-12-18 @ 07:02:30
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0