Festnaglarna

Hade fått en bättre bild mailad, men något hände i hanteringen och jag hittar den inte, så tog en med kass mobil utan skärpa, men det är lila glittertippar med små stenar precis under, som vanligt blev dom sketbra hos ange. I morgon har mamma och Håkan bröllopsdag, 11 år, förra året fick dom biljetter till paul potts inkl övernattning av Mika-niklas, Hille-jocke(eller var det bara Hille back then?), ange och Svante och oss. I år blev det något skralare, men kul, ska lägga ut bilder i morgon tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: hille

Jadå... mitt smeknamn har jag kvar;)

2008-12-06 @ 03:45:08
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Marika

wooow snygga klor du har:)Ja det va roligt..Skulle vilja se filmen när ni filma annatte o håkan förra året:)haha

2008-12-06 @ 08:20:57
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: miffot som har denna blogg

svar till hille: Jag menade om det var du och jocke back then eller om det var bara hille som i singelhille:) minns inte...

2008-12-07 @ 23:17:06
Postat av: miffot igen

sv till marika: Ja, vi kom inte så långt med den filmen sen. Har dessutom fallit i glömska:) Men ange har den på filmkameraband hemma...

2008-12-07 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0