Jag andas, alltså finns jag:)

Inte varit särskilt aktiv, men å andra sidan har det inte hänt så förfärligt mycke heller. Var en sväng på IKEA igår och har även köpt två råttor, två små flickor som heter Våfflan och Sirap. Söta nåt alldeles. Bor i an bur på Wilmas rum. Har sovit hela dagen idag, men vaknar nog strax till liv och då ska jag plocka ut dom o gosa.

Var hos kusinen Marika och hennes Niclas i fredags, vi käkade tacos och snackade massa gojja om allt och inget. Hade alla barnen med så det var full rulle. Esther var lite tveksam först, men när vi skulle åka ville hon alldeles självmant gå till Niclas, och ville inte ens komma till mig.
Tror att han mådde ganska väl då:)

Nu kl 18.00 åker vi till cheapy, dom ska provskjuta raketer och vi ska kolla på.

Såhär ser våfflan ut, är inte hon men en från samma uppfödare och samma färg.

Kommentarer
Postat av: Marika

Skulle dom inte heta sirap och paris???

Ja det va skiiit kul att ni va här...Men vi ses i helgen:)

2008-12-30 @ 09:31:51
URL: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0