Har så svårt att somna..

Kan inte somna om kvällarna, spelar ingen roll om jag är trött som en gammal disktrasa, ligger vaken ofta 2 timmar eller mer när jag ska sova.
har jag sen otur så vaknar jag av makens väckarklocka 04.45 med, som idag...
Esther sover bra på nätterna, iband vaknar hon, men somnar om fort och då brukar jag kunna somna om fort.
Är egentligen ganska anti mot mediciner, men ska testa insomningstabletter, receptfria.
Så det blir en tur till apoteket idag.
fast med tanke på vädret så vill man helst hålla sig inne. Just nu är det hemska vindar ute plus att det haglar och åskar. Hjälp, va rädd jag blev,  vad det small!! Får nog stänga av datorn.
Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0