hej hops örontopz

tillbaks. eller tbax som den coolare mängden människor skriver. Dit hör inte jag, haha.
som Mikis teodorakis skrev så la internättet av bara så, och det blev Elliot som till slut identifierade felet som var en uppdatering av något som aldrig skulle gjorts, så med den borta funkar allt igen.

Så, vad nytt, eller what´s new som "the others" skulle tryckt ut sig.
Jo, vi har slängt ut den gamla soffan och köpt en "ny".
3+2 sits i mörkblått skinn, jättefint skick för 1500 kr.

Köpt brunutansol-spray, tancan som jag ska spraya mig bruuun tills på lördag då det är julbord, har testat sprayen på Wilma, bra att ha en försökskanin.

Klänning har jag med köpt på nelly, gillade den skarpt, men mina plasticfantastic boobs var en aningens aningens för stora. men bara lite....Eller hur;)



Så kan det hända, när man varit hos kirurgen en vända.

Kommentarer
Postat av: Henke

Hallå ja!! Ja jesses sicken fin klänning du köpt här. Men jag tycker ju att de ser bra ut. Fantastiskt vackra och exakta linjer med en viss kurvlutning i den sydliga spetsen.

2008-11-26 @ 19:55:28
URL: http://röv.se
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en trevlig dag! :)

2008-11-26 @ 20:00:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0