Imorgon drar jag till Studio Soltun

En mycket fashionabel, superb, fantastisk liten salong där mina naglar ska få sig en makeover, och det behöver dom verkligen. sen ska jag klippas med, och blir det för illa så får jag väl boka tid för extensions med.

Var på klitte idag med barnen, Esther går ju på babysim och jag åker dit extra för hon älskar det verkligen. Hon hoppar i från kanten och simmar till mig under vattnet, jag är med under och hon tittar på mig och ler under vattnet (tror jag det, man ser ju ännu roligare ut under ytan än ovanför:) , och sparkar sig framåt till mig.
Hon håller sig fast vid kanten och kan förflytta sig utmed kanten, och står jag en liten bit ut i bassängen så simmar hon från mig till kanten, och tar tag i den och tar sig till ytan.
Hon e så duktig den lilla råttan.



Här är lilla E och hennes ömma moder på sim när hon är ca 9 månader



Här är dom andra två i nån slags badpose, vet inte riktigt:)

Nu skall jag gå och söööva, för i morgon ska jag ju till La stydio soltyyn

studio soltun

Blev det en länk nu??
Hurra, jag tror jag kunde!
(thanks:))




Kommentarer
Postat av: hille

det gick ju bra med länken ju=) smart syster... hehe...



Får åka med till klitte nångång och filma henne under vatten. Vår kamera e ju vattentålig=) ned till tio meter...



hon dyker inte djupare va??? hehe

2008-11-16 @ 02:30:37
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0