julbord

igår var jag och das husband på julbord på punch i tylösand. Finfin mat och det dracks och skålades hej vilt.
En drink som gick hårt under kvällen va JJ:s, som jag kom på alldeles själv. detta var den fantastiska blandningen Jägermeister/julmust. Ingen drack den bättre än jag!

Tyvärr så glömde jag ju kameran för att dokumentera det hela, men flera andra tog kort så man kanske får några mailade till sig.

Efter julbordet tog vi taxi till stan där vi först gick till morfars, men det stället begrep jag mig inte på, så vi gick till bond, och DET stället begrep jag mig på. Dans för allt vad kjoltygen höll!
Härligt härligt.

Hemkomst ca 02,30 och jag vaknade 11.45!!!!
Så länge har jag inte sovit sen jag var 17 år. och det är ju X antal år sen.

Sen var det insamlande av barn, ätning av thaimat och slappning som gällde.
Och vet ni, under kvällen fick jag två unga män på halsen, dom var sisiådär 19 och 21 eller nåt.
Glada killar överfulla av testosteron. Men jag blev överöst med smicker hahahaha.

Och anledningen till detta måste vara den transformering jag genomgick på studio soltun
där mina naglar fixades och fick glitter på nageltipparna som matchade klänningen, även några ljusare slingor limmades fast i min oo så kraftfulla man, och det fönades och sprayades så inte ens Gudrun hade kunnat rubba min fantastiska uppenbarelse.




Är det en sån här jag måste skaffa?

Kommentarer
Postat av: Marika

Va kul ni verkade och ha..Tråkigt att ni glömde kameran,hade vart kul o se lite kort på milfen:)

Revbensspjällen blev sådär...Kunde nog haft dom ett tag till i ugnen...Men vi va så hungriga så vi kunde inte vänta mer:)

1,2kilo revbenspjäll gick åt iallafall:)

Ja va mycke tänker du säkert,men det va ganska mycke flöt på och vätska så den blev typ hälften i storleken..

2008-12-01 @ 06:59:32
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Jen

Hahaha,låter som en supertrevlig kväll ju ;) Jasså? du såg oss ;) Haha.... Hoppas allt är bra o så! Kraaam!

2008-12-01 @ 08:45:12
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Marika

Nej jag blev inte sjukskriven.....Men funderar på att ringa mi n chef att säga att jag e nog hemma i mon me..Det e nod det bästa just nu...Men tycker inte om att ringa o berätta nått sånt...

2008-12-01 @ 19:49:47
URL: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0