Bildligt talat

Var kul på universeum igår, Esther hade nog gärna hoppat i till fiskarna, hon älskade alla djuren där inne och ville klappa både hajar och anacondor.
Men det tillät varken stället eller hennes ömma moder:)
Elliot och Wilma har varit iväg på bio idag och tittat på Monsters vs. Aliens


Sedär, ser spännande ut!

Lite kallare ute idag, men igår var det så underbart ute och
Esther lyckades få sitt första skrubbsår på knäet.

 
Sirap på väg ut ur buren
    
Esther undrar var katten hon hamnat    
       
Esther kollar in nya stövlarna
      
                                                                 Är barnet litet eller turbon stor?


Blev lite konstigt med bilderna, men jag fattar inte riktigt hur jag ska göra:)
På kvällens matsedel stod det kassler och potatisgratäng, väldigt mätta blev vi och jag fick knäppa upp byxorna.
Igår gjorde jag flämtande uttern, recept hittade jag i mikas       blogg. Var riktigt gott och starkt. Och lättlagat.

Sitta på toa (potta) och läsa bilsport. Ingen aning vad hon fått det ifrån:)


Våfflan på väg nånstans
     

Riktiga godingar

                                                              


Kommentarer
Postat av: Marika

haha..Men du e inte dom stövlarna lite stora??Ser ut så:)

Ja idag va det kallare men det va bara bra det för idag har jag gjort ordning hallen..Känns lite roligare att komma in i huset nu..

2009-04-05 @ 19:33:10
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: joakim

fina bilder =) det gick och krama set med jue hehe...just nu sitter jag och tittar på barn kanalen jag gick ju upp och skulle väcka liam för det var barnprog på tv men jag hittar inte han jag blev rädd innan jag fatta att han lämnades igår jue...

2009-04-06 @ 08:41:24
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
Postat av: Jen

Den nya Dior Nude :)

2009-04-06 @ 12:41:39
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: hilea

huj va söt litenb är=) och klart små ratsen...

2009-04-06 @ 15:58:48
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0