fyndade solkräm

Dom sålde ut på ICA, Solkräm från lóreal, för 25 spänn styck!
Var inte det billigt? Och datumet går inte ut förrän 2010, så jag tog 2 stycken spf 8, 1 spf 15 och 1 spf 40.
Kan va bra till Esther.
Diskmaskinen la av igår kväll, och den var full med smutsig disk som givetvis inte diskades innan den gick sönder. Så Idag har jag stått och diskat upp det för hand så det var väl tur att jag fick nåt att göra.



Sitter och småkollar lite på en svullofilm, han e så fruktansvärt rolig och
påminner väldigt mycket om min bror som gick bort för över 6 år sen.


HAHAHAHAHAHAHA

Finns så mycke roligt med svullo, tror jag ska göra det till en grej här på bloggen,
att varje gång jag skriver ett inlägg så kommer en klassiker med allas våran Micke Dubois.

Elliot och hans kompis Erik var ute och cyklade innan, och då råkade Erik cykla in i Elliots bakdäck så han åkte i backen, dom cyklade inte särskilt fort, men han tog för sig med bara högerhanden, och  folk som bodde runt kom springandes från sina trädgårdar för dom hörde hur han skrek, Dom fick låna telefon och ringde Eriks mamma som kom och hämtade Erik.
Ikväll fíck vi ett MMS från Eriks pappa och det såg ut såhär:


Stackars lilla Erik, hans arm har gått av...
När elliot var 6 år så ramlade han ner från ett träd och bröt armen,
och det var samma ben som gick av, men andra armen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aj...det såg inte skönt ut. Stackars Erik.

2009-04-07 @ 21:08:52
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0