kanske kommer som en chock

........... men jag har varit ute på en så kallad powerwalk. Kraftgång skulle man kunna översätta det som, men det låter inte lika hippt.
Och hör och häpna, jag hade gång-stavar med mig!

Tog också med mig grannens hund som sällskap, och det tyckte hon var roligt. Jag var svett och go när jag kom hem, det tar på en att gå med stavar, plus att min kondis är väl inte den ultimata:)
Ett stort plus med att gå på morgonen är att det blir bra mycket lättare att låta bli "de hemska tingen", såsom kakor, bullar, godis, chips, läsk etc...
Tänk om jag kunde göra detta till en vana, det hade jag behövt!

Tog lite foton från en kulle här alldeles i närheten, jag vill köpa kullen och bygga ett hus!

Utsikt från kullen, blev lite mörkt dom som jag tog mot solen,
men på foto 3 skymtar man grannens hund nere till höger:)

Var på behå-party i tisdags igen och jag var tvungen att inhandla mig en behå såklart. Blev en mörkblå skönhet i storlek 70G. Låter ju helt sjukt, men ska den sitta riktigt bra såsom en behå ska, så blir det så.
Dom flesta har en större kupa än vad dom tror. Jag har alltid (sen april - 04 då) köpt 75 E, men är i själva verket en 70F. Anledningen till att det blev G denna gången är att det var en modell som helt enkelt satt bättre i G än F.

Nu ska jag ta och hänga tvätt som så många andra gånger, sen ska jag till stan för lite ärenden.
Hörde ni förresetn det sjuka som hänt, att ett dött barn blivit stulet ur sin kista?!?
Vad har man ett dött barn till? Lille Ville som föddes alldeles för tidigt i v. 24 och inte klarade sig och sen stjäl någon hans döda kropp.Så sjukt så det finns inte.
Läs om det här

Ha en bra dag och en underbar helg alla, vädret ska ju va underbart och vi ska i morgon på Wilmas dansuppvisning och på Söndag blir det en sväng till sumpafallen, där e otoligt vackert nu när vitsipprna slagit ut.



Kommentarer
Postat av: Jen

hahahah, nää ingen bröstmjölk här inte.. är ju ett lakan for god`s sake ;D Trevlig helg din lilla solstråle!!

2009-04-24 @ 18:21:03
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0