Så blir det!

Var på vägledningssamtal idag på fm, till vårdvux-utbildningen jag ska börja till hösten,
 allt verkade jättebra.
Så ht-09 börjar Sandra skolan igen och det ska bli riktigt riktigt roligt!
Det är tre terminer så det är förhållandevis snabbt avklarat med.
Efter det har man behörighet som undersköterska och kan söka olika tjänster inom vården,
drömmen är ju på en förlossningsavdelning, eller BB.
Men vi får väl se hur det blir med det, en vacker dag kanske:)

Igår när jag var på Willys och handlade så tappade jag en flaska äppelcidervinäger rätt i stengolvet vid kassan.
Om den gick sönder? JA!
Hjälp vad det luktade, och va pinsamt det var.
Fick pappersrulle av hon i kassan men det hjälpte inte mycket då hela flaskan runnit ut..
Kom en annan tant som fick den stora äran att städa upp efter mig:)

Nu ska jag ta tag i plejset här och sen ska jag iväg för lite ärenden.
So long!



Kommentarer
Postat av: Jen

Så roligt för dig vännen, du kan ju göra din sjukhuspraktik på BB så får du se om det är nåt för dig! Kramar

2009-04-02 @ 13:39:17
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Marika

haha fyy jag hade dött om det va jag:)Blir ju röd i fejjan av bara att stå i kassan:)

Ja det kommer nog att bli kanon och det passar dig att vara på bb..Nån bättre och tillförlitlig person finns inte så ett utmärkt jobb för dig:)

2009-04-02 @ 21:13:44
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: hilea

du hade passat som lekfröken med=)



hhaha... pinsamt värre... haha

2009-04-02 @ 22:10:38
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0