What?!?


Diskmaskinskillen var här i ca 20 minuter och han hittade en bruten tandpetare i avloppsslangen, som hindrade vattnet från att rinna ut, så inget garantijobb där utan vi kommer att få en faktura på ca 700 kr istället. Tur han såg bra ut så man får nån underhållning i alla fall haha.

Har börjat på babyrytmik med Esther med, inte för att hon är nån baby längre direkt men kallades det ändå.HOn klängde vid mitt ben i början men släppte snart och hon sprallade och hade kul. Lokalen vi var i var på tredje våning så jag tog hissen, och när hissödörrarna gick upp när vi var uppe så har en kille gått uppför alla trappor med barnvagn, för hissen hade aldrig kommit när han hade tryckt. Så han var lite svett:)

Mitt betalkort har spruckit så jag har beställt ett nytt, men har inte kommit än så jag blir tvungen att åka till banken med och ta ut pengar. Jobbigt sånt ju:)
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag, skulle behöva/vilja träna men vi får väl se hur det blir med den saken. Är ingen riktig hurtigbulle, bara en vanlig bulle:)

Erik var här igår med gips förbi armbågen.
Han var väldigt trött men ville komma o leka lite med Elliot och Wilma ändå.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var inget dåligt paket han fick heller. :o(



Ludwigs sjukdom är aningens svårbeskriven. :oP I det allra första inlägget har jag skrivit och förklarat en del. Läs gärna det. ^^

2009-04-08 @ 13:01:23
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0