Äntligen!

En mulen dag, underbart. Sol och värme e najs, men kan bli väldigt för mycket. Såå skönt att det är mulet.
Har varit väldigt mycket av det här:


Och inget alls av det här:

Jag hoppas verkligen att det börjar regna, då ska jag gå ut:)

Förra helgen var jag hos kusinen i Småland, vi gick i Värnamo och jag hittade en klänning till bröllopet nästa helg! En lila sak, knälång. Får lägga upp bilder på den sen. Jag gillar den skarpt. Sen låg vi o solade en stund innan molnen kom, och på kvällen åkte vi till Sigges och svängde benen. Även Frida var med, en tjej jag aldrig träffat men som man säger världen är liten, vi har båda två motorgalna turbomän i våra liv, som "vet" vem den andre är, och ord såsom mappning, vevhusventilation, GT42, racekolvar, laddtryck, bränsleflöde,downpipe,portning,triggerhjul, catchtank, är välkända begrepp i vår värld.

Hemma var jag igen på söndag runt middag och sen dess har det inte hänt så mycket. Kan va gött det med. Men nästa gång kommer kussen till mig och min maffiga boning, så då blir det ännu mera av det goda!

Är tråkig på att skriva så jag slänga in some pictures som får tala för sig själva..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0