Börjar vänja mig

Jag är nog inte alldeles omöjlig i alla fall.
Igår var det inte så jättehemskt att ligga på spikis, kan inte påstå att det var smärtfritt
men snäppet bättre än hur det brukar kännas.
Tog en "liggning" på mage med och även kinderna fick sig en omgång.
Däremot öronen gör fruktansvärt ont att lägga på, kanske är för att mina är stelare för att dom är opererade, så dom fick va utanför taggarna.
Avslutade med att bulla upp en kudde under nacken och spikis på det så den låg
utmed hela nacken och under huvudet.
DET däremot var riktigt skönt så jag somnade nästan:)

Duktig som jag är (?) så var jag och tränade igår med, vibrationsträning,
 och det känns idag i axlar och mage mest.
När jag kom hem var jag däremot tvungen att avsluta dagen med två kanelbullar:)
Vilken bra återhämtning efter träning.Not.hehe.

Idag har jag varit hos veterinären med katten, den lilla gråe. Han blev berövad sin manlighet stackarn.Kände mig elak sen för jag passade på att duscha katten eftersom han redan sov, tvättade hela katten med kattshampoo. Utom ansikte och öron.
Sen torkade jag hela katten torr och la honom på två hopvikta badlakan på golvet på toa, och ett badlakan över. Golvvärmen är på så han har det varmt och gott. Släckte lampan så han får vakna lugnt och stilla, lille kis.


Upptäckte med att jag har massa päls på fingrarna.
Särskilt högerhanden där det växer en mindre dunge  på fingrarna hahahaha, måste vaxas!
Det är värre i verkligheten än på bilden!


Kommentarer
Postat av: ella

ååh man tycker så synd om dom när dom vaknar å ej fattar va som hänt.söt=)

hoppas du får en bra dag idag=)

2009-06-11 @ 09:25:46
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0