Jag hade en gång slutat bita

Har varit en frenetisk nagelbitare i alla år men för ca tre år sen så slutade jag faktiskt, gick flitigt var 5:e vecka och la förstärkning och dom var så fina. Sen när Esther föddes så var det inte så lätt att få till dom besöken längre, utan tiden gick, förstärkningen växte med nageln upp, sen bröt jag loss det och då var ju mina egna naglar långa om är tunna och fnasiga efter förstärkningen. Det höll till september 2008 ungefär, då började jag bita ner dom en efter en igen, och till slut var alla borta. Så nu ska ni få se skräckhanden

Usch vad hemskt! Ser ut som jag vet inte vad. En fot med 4 tår:)
Vill inte sätta på tippar, men vill ha på förstärkning så jag kan sluta bita igen.

Nu har sommarlovet dragit igång vilket betyder att no more peace and quiet för min del, fullt ös hela dagen:)
Drömde inatt att dom hade shakti spikamatta på coop för 295 kr:)
Men är en tjej utanför coops kassor som säljer dom för 495, det är bara 50 kr mer än på gekås ca.
Esther var så rolig på skolavslutningen, alla barnen satt på golvet inne i gympasalen, Esther pekar och säger:
alla barnana sitter o gloor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0