burn baby burn - set me on fire

i lördags var vi på inflyttningsfest, och då skulle Sandra Smart ta kort på en kille som skulle stå på händerna,
jag lutade mig lite bakåt för att få bättre vinkel eller nåt,
men där stod ljus på bänken och jag fattade eld, det stod lågor från håret,
men en modig man som heter Joel kom till undsättning men sveddes lite själv,
jag hann aldrig märka att det brann.
Hade ju några extensions kvar och det verkar som om det var mest det som brann,
 men när jag drog handen igenom efteråt så hade jag en stor svart boll i handen.
Lyckliga jag som då skulle till studio soltun idag för en liten omgång.
Det klipptes och slingades, men då jag har varit på o färgat rätt mycket själv så blev det inte så drastisk förändring, men ändock, blev mycket bra.
Nästa gång blir det avfärgning av the old shit och bring on the new.
Kommer bli superbt. Minst.

senap och Ketchup



hej jag heter Rulle.
Då  resultatet blir för mörkt på bild så får jag lägga in en bil senare,
när man kan ta utomhus så det syns..

Vad gjorde blondinen som fick tvillingar? - Gick ut och letade efter den andra pappan.


Kommentarer
Postat av: Marika

Hahahaha vilket roligt kort:)

2009-03-04 @ 19:56:45
URL: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0