Får la bli ett inlägg till

Så var även denna helg till ända. Har som sig bör varit på babysim idag, åkt rutchkana på mage ner i vattnet. Esther alltså, inte hennes moder:) Även lite hopp från kanten och kast med litet barn hanns med. Kast med litet barn är precis vad det låter som. 
KLaddkaka har jag med gjort idag, blev mest kladd och inte kaka, men hej dundrans vad gött det ble.
Satt här innan och funderade efter att ha läst på
Jockes blogg om personer som försvinner ur ens liv alltför tidigt. Om man kunde vrida tillbaks tiden en 7 år eller nåt.
Hade man gjort nåt annorlunda? 
Jag tror till 100% att jag kommer träffa allihopa igen som gått bort ,
 Och det känns bra, men inte katten tänker man mindre på dom för det.
Läste i tidningen med om en liten flicka på 6 år med hjärntumör, om hennes och hennes familjs kamp.
Hjärtslitande så in i bänken.
 Börjat blåsa mycket ute, då sover jag så gött, särskilt ihop med piskande regn.
Hade det dessutom varit en sommardag i en husvagn, eller farfars vw-buss, hade det varit ännu bättre.
DET var en buss av klass:)

Inte den äkta men dock en vw-buss.


Kommentarer
Postat av: hilea

Ja den bussen har många minnen=)

2009-03-23 @ 13:27:48
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0