Frågor om mig

1. Hur bor du?
- I ett gult hus i falkenberg tillsammans med familjen som består av man, tre barn, två katter och två tamråttor.
2. Vad är din favoritefterrätt?
- Jordgubbar och grädde:)
3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
- att kunna göra sig osynlig
4. Hemmafest eller utgång?
- bortafester:)
5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
- Nej nej aldrig
6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
- Inte vad jag kan komma på.
7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?
- kul och kul. Tänkte köpa mig ett par svarta stretchjeans
8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
- Vi hade kanariefågel vet jag som jag släppte ut ur buren när den stod ute. Fågeln skulle lufta sig:)
9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?
- livsmedel
10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?
- Den som ser ut som 25 när man är 50, heeelt naturligt hahaha
11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
- Vill blicka framåt, men tänker ibland på det som hänt förr, tråkiga saker
12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
- ingen aning, har inte sett det
13. Har du gått på en blind-date nångång?
Nää, aldrig..
14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
- Kalldes Larsson i skolan/gymnasiet, vi var två sandra nämligen så det blev andersson och larsson
15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
- just nu är det ATB pres. Jades - Wrong Medication
16. Pratar du i sömne?
- har jag nog gjort nån gång, men inte sagt nåt kul som en del gör i sömnen.
17. Vad hade du helst velat få i present?
- resepresentcheckar
18. Är du ärlig när du bloggar?
- Absolut, saker jag inte vill nån ska veta skriver jag inte alls. Fast jag har inte mycket sånt.
19. Har du vunnit pengar någongång?
- Möjligt 25 spänn kanske hahaha
20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
- Jag vill ha, och har 3 barn.



Ingen video, bara låten som spelas flitigt , särskilt i bilen

Kommentarer
Postat av: joakim

kaffe är det bästa som finns att dricka efter öl villsäga hehe annars med er?

2009-03-27 @ 18:07:36
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
Postat av: hilea

Tänkte på en sak, brukar Wilma få kolla på kläderna jag lämnar hos mamma? Eller Elliott?? För där e säkert kläder som jag lämnat där som dom kan ha, tröjor från Jocke och linenn från mig. Såna exklusiva "märken" ala tradera... haha...

2009-03-27 @ 20:28:24
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: joakim

tjenisen din kom inte på någonting bra men hej ändå



skönt nu när allt e klart med flyten och städandet?



hälsa hem

2009-03-30 @ 05:41:22
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
Postat av: Hilea

hoppas allt gick bra sen med resterna...

2009-03-30 @ 13:24:11
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0