Dumma foundation!

Mika var så vänlig att köpa ME:s mineralfoundation till mig, fick den på posten idag, så långt var allt väl!
Jag öppnar burken och då sitter där en skydds-klisterlapp för som jag stack hål i med nål,
för det skulle man göra,
men då kom inte ut ett skit så jag skulle dra bort skyddsplasten
och när jag gjorde det flög hela plastgrejen med hål i med upp..
min dyra (385kr) foundation rätt ner i handfaten på toa...som dessutom var fuktigt.
kunde rädda en del, men ungefär halva gick åt skogen, eller ja, åt avloppet till vardet väl.....kul.
Men jag tog min kabuki-borste och fick upp foundationen i nyllet och den är verkligen helt suverän.
Ni som inte testat mineralfoundation - gör det. är helt sjukt bra.
Det smälter samman med huden efter en liten stund och syns inte.
man ser bara helt tramsigt fresh ut. 
i övrigt intet nytt under solen vad jag kan komma på.
Najs snöväder som kommit över oss idag med, Ivan är utringd för skottning i oskarström,
så han är väl hemma vid 7 i morgon på morgonen.
Gött om plats i sängen för mig:)

lilla ruffan när vi var på promenad i skogen.

Kommentarer
Postat av: Hilea

wwweeeiiii.. ruffan är bäst=) men surt på foundationen. Ska beställa hem lite prover från internet från stenman trading tror jag dom hette...

2009-03-14 @ 11:34:06
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0