Te + klippning

Har öppnat en ny liten frisörsalong inne på fynda här i falkenberg, hon hade öppningserbjudande,
 barnklippning för 150 kr, så jag var där med Wilma igår och hon klippte av sitt hår rejält,
säkert 10 cm i nacken rök, men hon blev väldigt fin i en riktig frisyr.
 innan har det bara hängt o slängt utan nån sorts mening.
Hon var så nöjd när hon gick därifrån och kände sig väldigt snygg. Och hon är väldigt söt.
                     
               

                           trasselsudd före                  nya frisyren                   och så elliot också

                    
Igår när jag handlade på coop hittade jag ett te jag tänkte testa,
indiskt svart smultronte, rättvisemärkt dessutom. Och det var jättegott, riktigt riktigt gott.




Kommentarer
Postat av: hilea

då vet jag vem som ska bjuda på te i helgen=) har ett te hemma som jag ska försöka komma ihåg att ta med du kan få prova=) fin hon blev wilma=)

2009-03-25 @ 20:50:31
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0