Ingen måtta på eländet!

Som ni vet fick jag ju punka på bilen för nån månad se, sen funkade den några dagar sen rasade turbon, den stod några dagar, ny turbo (inte billigt) införskaffades, byttes MEN bilen funkar ju inte riktigt i alla fall, så luftmängdmätaren har med gått åt skogen. KUL. Och partyvolvon e såld så jag har inget annat o köra med.Bilen kör lite som den själv vill, orkar inget och har man tur lyckas man komma upp i 90 km/h. SEn häromdagen gick tvättmaskinen sönder med, så nu ska den med lagas plus att typ alla glödlampor pajjade samtidigt med, och igår blev Nisse, den andra katten med påkörd! Gick bättre för honom än för Laban dock, bäckenfraktur och ligger inlagd på slöinge djursjukhus. Så, vad händer härnäst? Jag väntar med spänning!

Före bäckenfraktur

PS! Jag har prov i morgon också! No stress eller vad säger man...


Kommentarer
Postat av: Marika

Var e filmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-21 @ 16:56:06
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Frida

Nämen va typiskt att ALLT händer på en och samma gång... hoppas de blir lugnt nu för dig.

ALlt bra annars??

KRAMIS

2009-10-22 @ 14:14:48
URL: http://fridajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0