helgen

Lugnt liv, lugn helg.
I morgon börjar medicinsk grundkurs och jag kan ärligt säga att det är riktigt roligt att plugga, nästan så jag längtar till skolan ibland, eller ja, till vissa lektioner i alla fall. Sen att jag råkat hamna i en mycket bra klass också är ju till fördel med. Ett par har man lärt känna lite bättre, andra mindre. Den jag lärt känna bäst är en tjej i sina bästa dagar, en riktigt rolig prick med ett underbart sinne för humor som matchar mig perfekt:)

Ska slänga in en bild på henne vid tillfälle.
Idag har det blivit för tok mycket gräddsås och smågodis, men gott var det.

skrivtorka som vanligt men slänger in lite random bilder.

Nisse passar råttorna.

Var segt o lägga in bilder så jag orkar inte mer, så det blev bara en liten bild på katten:)


Kommentarer
Postat av: Hilea

du döpte ju den precis.. stackaren... hehe.. neee.. den har inte fått något namn, men den är mycke god...

2009-09-14 @ 13:56:56
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0