Kuvertet

Varit egna studier idag, Elliot har med haft hemmastudier och har räknat 17 tal i matten, det e MYCKET för o vara honom:) I lördags var jag borta på återvinningsstaionen och slängde skräp, inte soptippen alltså utan en sån där mindre där man slänger papper, förpackningar, plast, glas osv.., det kom en gubbe i en  volvo s60 och slängde skräp han med, vi växlade några ord, sen körde han. Jag slängde ärdigt men upptäckte att det låg ett tappat kuvert på marken. tog upp det och där i låg 425 kr. Vad gör jag? Hade ingen aning om vem han var och inte kollade jag regnumret heller, det brukar jag annars kolla direkt på bilar. Så jag satte upp en lapp för jag tänkte att han åker väl o kollar där när han märker att det är borta. Men har inte hört något, så pengarna ligger här och väntar på sin ägare.
Min psykiatrpraktik är avklarad, har trivts så himla bra, de e på psyket jag ska va! Det känns väldigt rätt just nu i alla fall:) Idag har jag inhandlat bränn-cd, bränn-dvd och miniskivor till filmkameran. Allt slut på en o samma gång. Vi var på öströö fårfarm i söndags, ca 800 lamm hade dom totalt, så söta, som bollar av sockervadd.

"Det finns inga främlingar, bara vänner vi inte känner"
(Samuel Pepys)





Kommentarer
Postat av: hilea

Är du säker på att det va hans?? Jag kallar dom sandras pengar numer.

2010-06-16 @ 20:47:21
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Frida

Dags för lite uppdatering SANDRA!! ;)

2010-10-03 @ 22:14:32
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0